Remarketingas gelbsti praradus klientą

pakartotinė rinkodaraJei vystote e-prekybą, puikiai žinote kaip svarbu išlaikyti, sudominti klientą ir išsaugoti jį. Deja, ieškodami mažesnių kainų, patrauklesnių komplektacijų ar kitų savybių potencialūs klientai „bėgioja“ po daugybę skirtingų parduotuvių, vieną kitą pamiršdami, net jei ten ir buvo jiems tinkamiausias variantas. Ypač sunku prisiminti aplankytas prekybos internete vietas, jei norimą daiktą nusprendžiama įsigyti kitą dieną. Čia pardavėjus gali išgelbėti remarketingas, padedantis susigrąžinti tokį klientą.

Remarketingas gali būti laikomas priminimu apie save. Kokiu būdu Jūs tai padarysite – Jūsų rūpestis, bet bene dažniausiai pasirenkamas patogus ir greitas sprendimas – reklamos tinklai, ypač Google. Tokios sistemos naudoja slapukus, kurie išsaugo ir perduoda galimus interesus, informaciją apie atliktas paieškas, dominančias prekes. Pasinaudojant slapukų pateikta informacija vėliau pateikiamos susijusios reklamos, tad Jums reikia pasistengti taip, kad ta susijusi reklama būtų būtent Jūsų parduotuvės reklama, kitaip tariant, turite būti užsakę reklamos paslaugą.

Išsaugokite grįžusį klientą

Dėka reklamos susigrąžinote klientą? Nepameskite jo dar kartą – pasiūlykite užsisakyti naujienlaiškį, užsiregistruoti Jūsų parduotuvėje. Tiek vienas, tiek kitas būdas padės Jums gauti kliento kontaktą, tačiau šiaip sau žmonės nebėra linkę dalinti savo duomenų – pasiūlykite akcijų, nuolaidų kuponų, kaip nors kitaip suviliokite lankytoją.

Nedarykite didelės klaidos – neįkyrėkite klientui. Per dažnai siunčiami naujienlaiškiai, ypatingai reguliarūs priminimai, jog klientas seniai nebuvo Jūsų parduotuvėje tikrai nepadės didinti pardavimų, greičiau atbaidys klientą ir jis visai atsisakys naujienų iš Jūsų ar išsiregistruos, pašalins savo duomenis. Prarasti klientą tokiu būdu gali būti daug nepalankiau nei tiesiog jo „nebepagauti“, nes jis turės negatyvią nuomonę apie Jūsų veiklą.

Tinkamas remarketingas yra labai geras pasirinkimas, tačiau ne visi susipažinę su remarketingo galimybėmis jas išnaudoja deramai. Norėdami išvengti klaidų nepriimkite skubotų sprendimų, pasistenkite išlaikyti idealų atstumą nuo kliento: neįkyrėkite, tačiau neatsitraukite per toli. Negalite patys? Reklamos specialistai tikrai Jums padės, o Jums tereikės išdėstyti savo poreikius, vizijas bei stebėti augančius pardavimus. Žinoma, tai mokama paslauga, bet dažniausiai ji atsiperka su kaupu, nes gera reklama gali pakelti pardavimus ne procentais, o kartais.

Comments are closed.

Post Navigation