Maisto papildai moterims

maisto papildai moterimsMaisto papildai, kaip jau pats pavadinimas sako – yra skirti „papildyti“. Niekada nereikėtų maišyti bei lyginti maisto papildų su normaliu maistu, nes pastarojo pakeisti neturėtų ir negali niekas. Būtent subalansuotos mitybos dėka žmogus gali jaustis sveikai, būtent maistas suteikia žmogaus organizmui energijos. Visgi, pastaruoju metu naudingųjų maistinių medžiagų mūsų maiste randama vis mažiau, neretai maistiniai produktai būna „prifarširuoti“ įvairiausių priedų ir pan. Būtent sumažėjusi maisto vertė verčia žmogų ieškoti kur jis galėtų papildyti savo mitybos racioną būtinomis medžiagomis, kurių negaunama iš maisto. Čia į pagalbą gali ateiti maisto papildai. Pastarieji suteikia visas trūkstamas medžiagas žmogaus organizmui. Pavyzdžiui, šiuolaikinės daržovės ir vaisiai dėl auginimo specifikos nebeturi visų žmogaus organizmui būtinų vitaminų ir mineralų, o esant pastarųjų trūkumui – jaučiami įvairūs padariniai – nuovargis, slenkantys plaukai, lūžinėjantys nagai ir pan. Tokiu atveju būtina papildyti savo organizmą vitaminais ir mineralais iš šono – ir čia į pagalbą ateina maisto papildai – vitaminų ir mineralų kompleksai. Kitas pavyzdys – kuomet žmogus dėl mitybos įpročių ar užimtumo nesugeba maitintis taip, jog jo organizmas gautų pakankamai baltymų. Neretai žmonės maitinasi kaloringu ir daug angliavandenių bei riebalų turinčiu maistu, o tai priveda prie viršsvorio ir tuo pačiu su juo susijusių problemų. Viena iš aktualiausių viršsvorio problemų – tai padidėjės cholesterolio kiekis bei kraujospūdis ir tai yra tiesioginiai kelias į susirgimus kraujotakos ligomis. Būtent tokiu atveju gali pasitarnauti maisto papildai – baltyminiai kokteiliai, kurie dažniausiai išgaunami iš pieno išrūgų. Jeigu kiekvienas žmogus vartoja pieną, sūrį bei varškę, tai kodėl jis negali vartoti iš to pačio pieno gaunamų pieno išrūgų?

Iš kitos pusės, yra ir tokių maisto papildų, kurie nebūtinai yra reikalingi paprastam žmogui. Dažniausiai tokie maisto papildai yra naudojami aktyviai sportu užsiimančių žmonių tam, jog būtų padidintos pastarųjų fizinės galimybės. Vienas iš tokių maisto papildų yra kreatinas. Pastarasis daugelio mokslinių tyrimų pagalba buvo įvardintas kaip saugus maisto papildas norint ženkliai padidinti sportuojančio žmogaus fizines galimybes. Pačio kreatino taip pat yra ir žmogaus organizme. Kalbant apie maistą, daugiausiai kreatino yra raudonoje mėsoje. Kreatinas yra ypač pamėgtas tarp įvairaus lygio sportininkų – tiek pradedančiųjų, tiek elitinių. O svarbiausia, jog jis nėra brangus ir tikrai prieinamas visiems. Visgi, renkantis kreatino produktą reikėtų atkreipti dėmesį į keletą svarbių aspektų. Visų pirma, kuo kreatino monohidratas smulkesnis, tuo geriau organizmas jį pasisavina. Dažnai puresni kreatino monohidratai kainuoja šiek tiek daugiau, tačiau tikrai verta sumokėti papildomai jeigu norite pajausti tikrą kreatino poveikį. Vienas iš purių kreatino monohidratų – tai Amix firmos kreatino monohidratas. Šis kreatinas yra ypač purus – labai panašus į cukraus pudrą, todėl organizmas jį pasisavina lengviau nei daugumą kitų tokio tipo produktų. Kreatinas turėtų būti vartojimas dienos bėgyje tuomet, kada tuštesnis skrandis: ryte tik prabudus, prieš treniruotę, po jos, prieš miegą ar tarp valgių. Kreatino dozė kiekvienam atletui yra individuali: maždaug 30 kilogramų žmogaus kūno svoriui reikia 5 gramų kreatino. Pavyzdžiui, 90 kilogramu sveriantis žmogus turėtų suvartoti 15 gramų kreatino. Geriausią šią dozę išskirstyti dienos bėgyje, pavyzdžiui, išgerti 5 gramus ryte tik prabudus bei po 5 gramus prieš ir po treniruotės. Kreatinas dažniausiai būna netirpus, todėl jį galima tiek išmaišyti vandenyje, tiek užsigerti vandeniu ar kitu gėrimu. Kreatinas dar geriau pasisavina kuomet vartojamas su sultimis, pavyzdžiui – vynuogių. Vartojant kreatiną būtina vartoti daugiau vandens, t.y. ~3 litras. Kiekvienas atletas, norintis pagerinti savo sportinius rezultatus, turėtų išbandyti kreatiną.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Post Navigation